PPC Всі статті

Словник для PPC фахівця

Avatar
Спеціаліст Svitsoft
14.08.2019
12466
0

Щоб знайти термін, використовуйте пошук по сторінці Ctrl + F

А

А / В тестування (a / b testing) – це тестування двох версій одного і того ж об’єкта (оголошення, картинки, лендінгу), де відрізняється тільки 1 елемент. За інших рівних умов (час, сезонність, обсяги вибірки) порівнюється ефективність саме змінних. 

Наприклад, можна тестувати різні заголовки в однакових оголошеннях, різні банери на однакових лендінгах, різні кольори на одній картинці.

Мета А / В-тестування – чітке практичне розуміння, що і як впливає на ефективність, продажу, переходи, інші цілі маркетингу.

Автоматизовані правила (automated rules) – функція, яка автоматично коригує статуси оголошень, бюджети і ставки при виконанні заданих умов (сценаріїв).

Наприклад, можна налаштувати правило, за яким ставка ключового слова буде підвищуватися кожен раз, коли оголошення втрачає першу позицію в пошуковій видачі. Таким чином можна налаштовувати автоматичний запуск або припинення акцій, припинення використання певних ключових слів.

Тип змін, частоту і час виконання дії можна налаштувати через кнопку «Правила» в меню інструментів.

Автоматичне встановлення ставок (automated bidding) – це стратегія, при якій Ads сам призначає розмір ставки, щоб забезпечити максимальне число переходів в межах встановленого бюджету.

Адаптивні медійні оголошення (responsive display ads) – це екс- «адаптивні оголошення» в КМС. Підходять для стандартних і розумних кампаній.

Наприклад, вони можуть відображатися як нативний банер або як динамічне текстове оголошення, в залежності від умов місця розміщення реклами.

Читайте більше в Довідці Google Ads .

Адреси (location extensions) – розширення для пошукових оголошень. Додає адресу магазину / відділення під текст опису, підходить для сфери послуг, магазинів з офлайн-відділеннями.

Аккаунт (account) в Ads служить для створення, налаштування і управління рекламними кампаніями Google.

Альфа / Бета-стратегія (alpha / beta strategy) – стратегія в контекстній рекламі, при якій створюється бета-кампанія для тестування продуктивності різних ключів, після чого ефективні ключі переносяться у постійну робочу альфа-кампанії.

Асоційовані конверсії (assisted conversions) – показник, який визначає внесок каналу реклами в наступні конверсії.

Приклад: користувач перейшов на сайт за допомогою контекстної реклами, але не зробив конверсію. Зберіг сайт в закладках і через 3 тижні купив продукт. В цьому випадку асоційовану конверсію зробив канал реклами, через яку користувач вперше відвідав сайт.

Аудиторії зацікавлених покупців (in-market audiences) – функція, яка дозволяє показувати рекламу тим користувачам, які ВЖЕ шукають або порівнює товари / послуги вашої категорії через пошук або на сайтах Медійній мережі. Система сама аналізує відвідані сайти і здійснені конверсії для підбору максимально зацікавленої аудиторії, який потенційно може бути корисно вашу пропозицію.

В Google Ads зібрано близько 400 різних категорій послуг і товарів.

Аудиторія по інтересам (affinity audiences) – інструмент для розширення охоплення в кампаніях в КМС. Ви можете таргетуватись на готові списки від Google Ads (близько 100 категорій) або зібрати свою аудиторію під окремий проект по певним поведінковим параметрами. В основному функція актуальна для підвищення впізнаваності брендів.

Б

Брендинг (branding) – процес створення, розвитку та просування бренду, формування певного іміджу для товара / продукту / послуги або компанії в цілому через освіту додаткової цінності.

Брендові запити (branded queries) – пошукові запити, що включає назву бренду / виробника.

В

Відеооголошення (video ads) – формат оголошень для кампаній типу Відео. Вони відображаються на YouTube і сайтах КМС; за даними comScore, таку рекламу бачать 90% користувачів інтернету.

Зорієнтувати відеооголошення можна за тематиками, ключовими словами, місць розміщення (канали або відео на YouTube, сайти в КМС, додатки), демографічними показниками, інтересам (готовим або унікальним, своїм аудиторіям Ads), особливим аудиторіям по намірам , за допомогою ремаркетингу.

Г

Гнучке встановлення ставок (flexible bid strategies) – стратегія, яка дозволяє автоматизувати підвищення і зниження ставки, при цьому з можливістю коригувати її для досягнення поставлених KPI (ключових показників ефективності).

Графічне оголошення (image ad) показує статичні / анімовані зображення на сайтах партнерів Google. Графічні оголошення можна створити з шаблонами «Галереї форматів оголошень», зробивши адаптивне оголошення без вказівки розмірів або завантаживши готовий файл, створений в сторонньому графічному редакторі.

Для КМС графічні оголошення – одні з найбільш ефективних і привертають найбільшу кількість користувачів.

Група оголошень (ad group) – частина кампанії, яка включає одне або кілька оголошень із загальним набором ключів. У групи об’єднують оголошення із загальною тематикою і для одного проекту в рамках однієї рекламної кампанії. В одній кампанії може бути 20 000 груп оголошень. В одній групі оголошень може бути не більше 300 графічних, 50 текстових і не графічних оголошень за даними довідки Google Ads .

Група товарів (product group) – функція Google Merchant Center, яка дозволяє організувати товари в торгових кампаніях. За замовчуванням при створенні торгової кампанії з’являється група «Всі товари» (All products). Товари із загальної групи можна виносити за окремими групами за допомогою атрибутів.

Наприклад, при стратегії Shopping з потоварних призначенням ставок товари діляться по атрибуту Item ID – ID товару. Таким чином кожен товар отримує свою окрему продуктову групу, щоб ставки призначалися індивідуально для кожного товару.

Групи товарів – це НЕ групи оголошень. Це два різних типи поділу, не пов’язані між собою.

Д

Демографічні дані (demographics) – вік, стать, наявність дітей, сімейний дохід. Дозволяють звузити аудиторію, якій буде показуватися реклама. Таким чином ви можете скоротити витрати бюджету на нецільову аудиторію.

Наприклад, якщо ви рекламуєте заняття фітнесом з дітьми, то настройка таргетингу дозволить відсіяти людей, які шукають звичайні заняття фітнесом.

Динамічне пошукове оголошення (dynamic search ads) підходить для великих інтернет-магазинів і рекламодавців з великим асортиментом. Орієнтування відбувається автоматично на основі змісту сайту замовника.

Плюс в тому, що вам не потрібно буде самостійно стежити за актуальністю оголошень, додавати вручну оголошення для нових товарів і видаляти старі.

Також динамічна пошукова реклама допоможе заповнити прогалини в списках ключів: навіть сама пророблена семантика не охоплюють 100% важливих запитів.

Денний бюджет (daily budget) – середній прийнятний рівень добових витрат на кампанію, який встановлюється рекламодавцем в налаштуваннях. Від розмірів денного бюджету залежить частота показу оголошень. Заданий і фактичний денний бюджет може незначно відрізнятися. Тобто Google Реклама може витрачати більше на показ, ніж допускає бюджет, в одні дні, але компенсувати цей перевитрата бюджету «недопоказом» (тобто більш рідкісним показом) в інші дні.

Додана цінність (added value) – додаткова вигода для споживача. Це те, що викликає у клієнта позитивні емоції і за що готовий доплачувати. Наприклад, послуги, сервіс, доставка, цікава упаковка, додаткові гарантії.

Додаткові посилання (sitelink extensions) – розширення, яке відображається лише в оголошеннях в пошуковій видачі; на ПК показуються від 2 до 6 посилань, на смартфонах до 4 посилань (при використанні тільки WAP функція не працює).

Додаткові посилання застосовують для направлення користувачів на інші сторінки, крім цільової. Наприклад, на сторінки з контактами, графіком роботи, розцінками і так далі.

ДРР, частка рекламних витрат або частка рекламних витрат (share of spend, SOS) – частка рекламних витрат, яка показує співвідношення витрат і реальних грошей, які отримав рекламодавець. Оскільки ДРР залежить від кінцевого обороту, він дає максимально об’єктивну оцінку рекламної кампанії.

Формула: (витрати на рекламу / прибуток c реклами) * 100%.

Чим нижче показник, тим ефективніше рекламна кампанія. Підходить для інтернет-магазину, в якому кожна транзакція має різний чек.

І

Ідентифікатор (ID) – унікальний номер чого-небудь. Є різні ідентифікатори:

● customer ID (ідентифікатор клієнта) – номер облікового запису Google Реклами. Використовується при зв’язуванні акаунтів різних систем (наприклад, Ads з Аналітикою) і звернення до служби підтримки. Ідентифікатор відображається біля фото аккаунта справа в хедері;      

● client ID (також перекладається як ідентифікатор клієнта) допомагає відслідковувати статистику по конкретному користувачеві. Він відправляється в Google Analytics при кожному зверненні з сайту, наприклад, коли користувач відкриває сайт, робить якісь дії і так далі;      

● user ID (користувача) використовується для об’єднання відвідувань з різних пристроїв;      

● item ID – ідентифікатор товарів в Shopping’у.      

Інструмент перегляду і діагностики оголошень (ad preview and diagnosis tool) – інструмент для виявлення проблем, які можуть перешкоджати показу оголошень або розширень.

Також дозволяє побачити, як виглядає сторінка пошукової видачі для будь-якого пошукового запиту. Його використовують для перевірки, які оголошення та розширення з’являються вашим ключовим словами, щоб не перевіряти це в самій пошуковій системі (інакше це знизить CTR і інші метрики).

Якість цільової сторінки (landing page experience) – оцінка від Ads, наскільки сторінка буде корисною та актуальною для користувача (потенційного клієнта).

На рівень оцінки впливає якість матеріалів, їх релевантність, правильна організація, зручність. З її допомогою можна виявити слабкі місця на сторінці.

Якщо цільовій сторінці присвоєно статус «нижче середнього» – тут є, над чим працювати.

Клікабельність, CTR (click through rate) покаже співвідношення кліків користувачів до кількості показів. Вимірюється в%. За цим показником можна зробити висновки про якість оголошень, правильність підібраних ключів, налаштувань націлювання, а отже, про те, чи вважають користувачі ваше оголошення корисним і релевантним.

Нормальним вважається CTR = 6-9% (в КМС і Пошуку) і 0,3-1% (на конкретних сайтах або в додатках), але показник залежить в тому числі від ринкового сегмента, рівня конкуренції, країни та інших факторів.

Кліки (click) – натискання на оголошення. Кажуть про цікавинки реклами потенційним клієнтам.

К

Ключові слова (КС, keywords) – це слова і фрази, що додаються в кампанію для того, щоб Ads визначав, за яким пошуковим запитом користувача показувати оголошення.

У ключові слова зазвичай включають загальну назву, тип товару і послуги (наприклад, «смартфон», «Samsung Galaxy»), дія ( «купити», «замовити», «зробити»).

КМС & Відео 360 (Display & Video 360) – новий інструмент Google, який раніше називався Bid Manager, а тепер поєднує функції DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager, Studio і Audience Center в одній системі . Він призначений для управління кампаніями для відео.

Кількість можливих показів (eligible impressions) – скільки показів оголошення могло б отримати потенційно. Залежить від налаштувань націлювання, статусів, якості оголошень, маси інших показників. Показник допомагає оцінити, чи можна розширити охоплення за рахунок збільшення ставок або бюджету.

Конверсії (conversion) – будь-які дії на сайті, що приносять вигоду (купівля, передплата, замовлення зворотного зв’язку). Для відстеження конверсій в Google Analytics налаштовуються мети. У маркетингу розрізняють мікро- і макроконверсіі (невеликі конверсії на шляху до покупки і, власне, сам Великий конверсію, найчастіше – покупку), але в рамках Google Ads & Analytics такий розподіл не використовується.

Конверсії по дзвінках (call conversion) – вчинення цільового дії тими, хто подзвонив вам. Далі на те, конвертується людина в клієнта чи ні, впливає менеджер на вхідні дзвінки.

Конверсія за показами (view-through convertion) реєструється в разі, якщо користувач бачить ваше оголошення, не переходить у нього, але повертається протягом 30 днів і здійснює цільове дію (при переході через рекламу або органічну видачу в пошуку).

Медійна мережа, КМС (Display network, GDN) – мережу для поширення реклами Google Ads. Це «понад два мільйони сайтів, відеороликів і додатків, де можуть показуватися ваші оголошення Google Реклами», – Довідка Google Ads .

Коефіцієнт конверсії (conversion rate) – відношення конверсій до переходів на сайт, помножене на 100%. Конверсія залежить від багатьох умов. За інших рівних умов за різними типами сайтів конверсії повинні бути:

● landing page / Лендінг / посадкова сторінка – 4-15%;      

● корпоративний сайт – 3 5%;      

● інтернет-магазин – 1 4%.      

Коефіцієнт закриття угоди або коефіцієнт продажів (closing rate або sales rate). За тим же принципом, як є коефіцієнт конверсії, існує і коефіцієнт закриття угоди, тобто коефіцієнт продажів.

Наприклад, у вас є 100 потенційних клієнтів і 20 закритих угод по ним. Таким чином, коефіцієнт закриття угод становить 20%.

Л

Лідогенерація (lead generation) – маркетингова тактика, яка спрямована на пошук потенційних клієнтів – лидов.

Логічні оператори IF (IF functions) – функція, яка дозволяє змінювати зміст текстових оголошень при виконанні певної умови. Використовується переважно для персоналізації реклами. Працює за тим же принципом, що і модифікатори оголошень, але не потребують ФІДЕ.

Наприклад, логічні оператори можна використовувати, щоб додавати в оголошення фразу «Знижка 10% при замовленні з мобільного» за умови, що оголошення показується користувачеві з мобільного. Якщо користувач буде дивитися оголошення з мобільного – він побачить фразу, якщо з десктопа / планшета – немає.

М

Макроконверсія (macro conversion) – «велика» конверсія, як правило, сама покупка товару / замовлення послуги. Див. Також мікроконверсію.

Маркетингова платформа Google (Google Marketing Platform) – нова рекламно-аналітична платформа Google після ребрендингу 2018 року. Об’єднала в собі DoubleClick Digital Marketing і Google Analytics 360 Suite.

Масові зміни (bulk edit) – спосіб вносити зміни в кілька елементів одночасно. Масові зміни можна робити за допомогою Google Ads, функції масової завантаження, редактора Google Реклами, API Google Ads (API AdWords), скриптів Google Реклами .

Менеджер аудиторій (audience manager) – інструмент в новому інтерфейсі Google Реклами для управління аудиторіями і списками ремаркетингу. Дозволяє створювати, настроювати і відстежувати джерела аудиторій: тег Google Реклами, сервіс аналітики додатків, канали YouTube. На основі джерел аудиторій можна створювати списки аудиторій.

Менеджер аудиторій знаходиться в меню Інструментів в хедері.

Місця розміщення (placements) – майданчик, на якій відображається рекламний контент. Місцем розміщення в КМС може бути весь сайт, окремі сторінки сайту, окремі рекламні блоки, відеоролики, додатки для смартфонів. Місця розміщення можна вибрати вручну або встановити автоматичний вибір релевантних майданчиків за ключовими словами рекламної кампанії. Автоматичний вибір дозволяє збільшити охоплення аудиторії, ручний – показувати рекламу більш вузької аудиторії, яка збирається тільки на деяких майданчиках.

Метод показу оголошень (ad delivery) буває стандартним або прискореним:

● стандартний – коли оголошення показуються рівномірно протягом доби, щоб всі засоби не витрачалися вже на початку дня;      

● прискорений – коли на початку кожної доби оголошення показуються частіше, поки не витратиться денний бюджет. Використовуючи прискорений метод, ви зможете перевірити, чи доступне для кампанії більше трафіку, ніж передбачено денним бюджетом      

Мікроконверсія (micro conversion) – «маленька» конверсія, як правило, цільове дію, яке наближає користувача до макроконверсіі.

Наприклад, підписка на розсилку або відправка даних в формі зворотного зв’язку. Див. Також макроконверсію.

Мінус-аудиторії (negative audience) працюють за принципом мінус-слів. Мінус-аудиторія – це група користувачів, якій НЕ потрібно показувати оголошення.

Найчастіше в мінус-аудиторії включають вже конвертованих користувачів по тих товарах, які не купують двічі. Наприклад, інтернет-магазин техніки може налаштувати мінус-аудиторії в групі оголошень «ноутбуки» на тих користувачів, які вже здійснили конверсію і купили ноутбук. Вони повинні як і раніше бачити рекламу інших товарів, але другий ноутбук вони вже не куплять, так що їх варто виключити.

Мінус-слова (negative keyword) використовуються для запобігання показу реклами по певному запиту. Тобто якщо користувач виконав пошук за запитом, внесеного в кампанію як мінус-слово, оголошень не будуть показані.

Наприклад, для інтернет-магазину настільних ігор обов’язкове мінус-слово – «скачати», так як офлайнові гри не відповідають потребам користувачів, які шукають, де скачати комп’ютерну гру. А значить, це не цільова аудиторія.

Модифікатор широкої відповідності (broad match modifier) – тип відповідності ключового слова . Дозволить показувати оголошення, що містять змінені або близькі варіанти ключових слів (синоніми). Порядок слів не грає ролі. Наприклад, на запит «оптимізований сайт» може бути показано оголошення з ключовим словом «оптимізація для сайту». Спецсимвол для вказівки ключів цього типу – плюс (+ слово).

Н

Призначення ставок вручну (manual bidding) використовується за умовчанням, ставки встановлюються як для кожного ключового слова окремо, так і для груп оголошень. З такою стратегією ви можете самостійно управляти ставками на рівні ключів, з огляду на ефективність кожного з них.

Призначаючи ставки вручну, ви вказуєте максимальну суму, яку готові платити за кліки по тим чи іншим оголошенням. Спочатку потрібно визначити максимальну ціну за клік для всієї групи оголошень (ставка за замовчуванням).

Крім того, можна призначити індивідуальні ставки для окремих ключових слів або місць розміщення. Наприклад, якщо ви виявили, що деякі ключові слова приносять вищий дохід, призначте ставки для них вручну, щоб на більш перспективні ключі виділялося більше коштів.

Номери телефонів (call extensions) – розширення оголошень, яке додає мобільний номер в оголошення в пошуковій мережі. Додається через вкладку «Оголошення та розширення».

О

Загальна бібліотека (shared library) – підрозділ в меню Інструменти. Включає менеджер аудиторій, пакетні стратегії призначення ставок, списки мінус слова, загальні бюджети, списки виключених місць розміщення.

Загальний бюджет (shared budget) – функція, яка дозволяє призначати бюджет не під кожну кампанію окремо, а спільно під всі або кілька кампаній. У кожній з кампаній бюджетів різні і витрачаються по-різному.

Якщо, наприклад, у медійній кампанії у вас часто не витрачається допустимий бюджет повністю, то настройка загального бюджету дозволить пошуковим кампаніям «підхоплювати» недорасходованний бюджет

Обсяг конверсій (сума конверсій) – загальна кількість конверсій. У нормі сума повинна зростати пропорційно зростанню трафіку. Проект розвивається до тих пір, поки зберігається пропорція.

Оголошення лише з номером телефону (call-only ads) відображаються лише на пристроях, з яких можна дзвонити (смартфони, телефони, планшети зі слотом для SIM-карти).

Оверлей (overlay) – рекламний формат, коли невеликий рекламний банер знаходиться прямо на відео в плеєрі.

Очікуваний CTR (expected clickthrough rate) – статус, який показує ймовірність отримання кліка за певним ключовим словом в оголошенні. Важливий для визначення нерелевантних слів, що допоможе коригувати текст в рекламі. Враховується ефективність не тільки в ваш обліковий запис, а й у конкурентів, тому очікуваний показник може значно різнитися з реальним.

Можливі статуси:

● середній / вище середнього – прийнятні варіанти;      

● нижче середнього – сигнал для редагування оголошення.      

Оптимізація коефіцієнта конверсій (Conversion Rate Optimization, CRO). Напрямки digital-маркетингу, яке працює на підвищення кількості конверсій. На відміну від інших видів маркетингу, які працюють через залучення нових лидов, суть CRO – вичавити більше з уже існуючого трафіку, не привертаючи нових відвідувачів.

Особливі аудиторії за інтересами (custom affinity audiences) дозволяють більш точно визначати охоплення реклами, ніж з використанням звичайних аудиторій за інтересами. При створенні можна вказати сайт, на який заходить ваша цільова аудиторія (важливо, щоб сайт був вузькоспрямований і представляв тільки потрібну вам тематику) + пошукові запити, які можуть вводити ваші потенційні клієнти. Обидва параметра (URL сайту і ключі) можна комбінувати для підвищення ефективності кампанії.

Наприклад, виробник меблів так може показувати оголошення не тільки тим, хто шукає меблі, а й тим користувачам, які заходять на сайти з інформацією по дизайну інтер’єру своїми руками.

Особливі аудиторії по намірам (custom intent audiences) – тип орієнтування на основі того, що люди шукають в Google. Для цього при налаштуванні вказуються ключові слова, які пов’язані з продуктом, або сайти, які повинні відвідувати користувачі в аудиторії. Бувають двох типів: автоматично створена (збирається самим Google, на травень 2019 доступна тільки на англ.) І спеціально створена (кастомними, створюється на основі ключів і URL).

Відносний CTR (relative CTR) покаже ефективність оголошень в КМС в порівнянні з подібною рекламою у конкурентів на тих же сайтах. Розрахувати можна, поділивши ваш показник CTR на середній показник CTR всіх рекламодавців.

Негативне відповідність (negative match) дозволяє показувати оголошення по пошуковим запитам без зазначеного слова. Спеціальний символ – мінус (-слово).

Охоплення ринку -% отриманих показів реклами від загальних показів в цільовому ринку. Дозволяє визначити можливість інтенсивного росту. Наблизиться до 100%.

П

Планувальник ключових слів (keyword planner) – це безкоштовний інструмент Google всередині Google Ads для підбору і оцінки ефективності та бюджету за ключовими словами. Свого роду аналог Яндекс.Вордстат.

Підбір ключових слів для кампаній у КМС (choose keywords for Display Network campaigns) важливий для того, щоб охопити аудиторію, зацікавлену в товарах / послугах, без прив’язки до того, наскільки релевантним темі той сайт, який користувач переглядає в даний момент.

Тобто якщо раніше користувач шукав газонокосарку, а зараз вирішив почитати про випічку, то ваші оголошення газонокосарок будуть відображатися і на кулінарних сайтах.

Плюс якщо на ресурсі присутні ключові слова з вашої кампанії, то на там сайті також буде показано оголошення. Таким чином, ви зможете охопити більшу аудиторію і врахувати інтереси користувачів (то, що вони шукали раніше).

Пошукова мережа (Search network) – маса пошукових сайтів, на яких можуть бути показані ваші оголошення. При розміщенні реклами в пошуковій мережі ваші оголошення можуть з’являтися на сторінці результатів пошуку Google, а також на Google Картах і покупки + пошукових партнерських сайтах.

Пошукові запити (search terms) – запит, який вводить користувач у пошуковий рядок.

Пошукові партнери (search partners) – сайти партнерів Google в пошуковій мережі, де також можуть показуватися рекламні оголошення. До партнерів відносяться як інші сайти Google, крім Пошуку, так і ресурси, які не належать Google. На сайтах партнерів оголошення можуть показуватися поруч з результатами пошуку, на сторінках каталогу сайтів і в інших розділах.

Показник якості (Quality Score, QS) вимірюється за шкалою від 1 до 10, чим нижче – тим гірше. На що він впливає:

1. Можливості показу оголошення в пошуковій видачі.      

2. Рейтинг оголошення.      

3. Можливість показу на першому місці.      

4. Фактична вартість за клік (CPC).      

5. Можливість використання розширень.      

6. Можливість динамічної вставки ключових слів.      

QS залежить від 3 компонентів: очікуваного CTR, релевантності оголошень і якості посадкової сторінки.

Показник оптимізації (optimization score) – метрика, введена Google влітку 2018 роки (на серпень 2018 знаходиться в бета-версії). Вимірюється в процентах, від 1% до 100%, і дозволяє оцінити, наскільки ефективно працює аккаунт Google Ads.

100% – ви використовуєте всі можливості аккаунта.

Не враховується при розрахунку показника якості або рейтингу оголошення. Служить, в першу чергу, індикатором повноцінного використання функціоналу Ads для рекламодавців.

Покази (impressions) розкажуть про кількість появ оголошень на сторінках пошуку або на сайтах у рекламній мережі. 1 поява = 1 показ. Показник говорить про те, скільки разів користувачі бачили ваше оголошення. Аналіз показів і конверсії дасть уявлення про ефективність рекламної кампанії.

Схожі аудиторії (similar audiences) схожі на систему look-alike в Facebook. Подібні аудиторії допомагають розширити поточну аудиторію за рахунок пошуку людей зі схожими інтересами і поведінкою. Вкажіть характерні риси цільової аудиторії, а сервіс сам буде відслідковувати, хто відповідає цим параметрам. Ці люди і увійдуть в look-alike і будуть бачити оголошення.

Принцип Парето (Pareto principle, 80/20) в контекстній рекламі полягає в тому, що тільки 20% залучених клієнтів приносять основні 80% результату. А значить, ці 20% потрібно ідентифікувати та таргінг саме на них .

Промоакції (promotion) – новий тип розширення після ребрендингу Google Ads . Показується внизу оголошення на всіх пристроях. Включає назву обраного події, до якого приурочена акція (Новий рік, Хеллоуїн і так далі) і 1 або 2 рядки з докладним описом промоакції.

Відсоток отриманих показів (impression share) – кількість показів оголошень, поділена на кількість запитів, за якими вони могли бути показана. Дані доступні на рівні кампаній, груп оголошень, груп товарів (в кампаніях Google Shopping) і ключів.

Відсоток втрачених показів (search lost IS) – скільки в процентах показів недоотримали оголошення через обмеження бюджету (budget) або через низький рейтинг оголошення (rank). Вважається і для Пошуку, і для КМС.

 

Р

Раcпісаніе показу оголошень (ad scheduling) – функція для настройки часу відображення рекламних оголошень. Графік показу можна налаштовувати відповідно до періодів активності користувачів, робочим графіком компанії або іншими факторами.

Наприклад, доречно налаштувати розклад показу, якщо більшість користувачів оформляють замовлення по телефону, а ваші менеджери приймають дзвінки не цілодобово.

Редактор Google Реклами (Google AdWords Editor) – безкоштовна програма для управління кампаніями Google Ads на робочому столі. Дозволяє вносити зміни навіть в офлайн-режимі, спрощує внесення масових змін.

Рекламний менеджер Google (Google Ad Manager) – платформа для показу оголошень, яка надає комплексне управління рекламою на сайтах, мобільних сторінках і додатках, іграх і всіх інших доступних ресурсах. Представлений як інструмент для централізації управління . Один з брендів «великої трійки», що потрапила під ребрендинг 2018 року нарівні з Google Ads.

Рекламодавець (advertiser) – сторона, яка рекламує свої товари / послуги.

Рекламорозповсюджувач (website publisher, видавець) – сторона, яка розміщує у себе рекламу рекламодавців. Наприклад, власник сайту, на якому показуються чужі банери – оголошення в КМС.

Релевантність оголошень (ad relevance) дозволить визначити відповідність ключового слова рекламного тексту. Статуси «середній» і «вище середнього» означають допустимий рівень релевантності, «нижче середнього» – якесь слово не зовсім конкретно або ж тематика дуже широка.

Ремаркетінг (remarketing) – функція показу реклами користувачам, які вже взаємодіяли з бізнесом, наприклад, були на сайті. Оголошення можуть відображатися при відвідуванні інших сайтів КМС або при використанні користувачем запитів, які збігаються з вашими ключами.

Ремаркетінг дозволяє повернути частину аудиторії, нагадати про певну послугу / товар, яким цікавився користувач, підштовхнути до повторного замовлення. У Яндекс.Директ ремаркетинг називається ретаргетінгом.

Ротація оголошень (ad rotation) – спосіб показу оголошень у пошуковій і Медійній мережі. Його можна використовувати, коли в групі є кілька оголошень і ви хочете чергувати їх показ (щоб час від часу користувачам показувалося то одне, то інше оголошення за однаковими запитами). Вона, зокрема, використовується при А / Б-тестуванні оголошень.

С

Система зворотного аукціону Вікрам (Vickrey auction) – то, на чому заснована механіка роботи AdWords. Названа на прізвище розробника Вільяма Вікрам. У відповідності до системи переможець торгів платить за все на 1 цент більше, ніж пропозиція, яке посіло друге місце. Цей алгоритм і визначає ранжування оголошень.

Склікування – процес, коли по оголошенню клацають люди чисто заради того, щоб принести гроші веб-майстру – власнику сайту з рекламою. Склікування існує на пошуку і в КМС / РСЯ. Яндекс і Google повертають гроші за такі кліки, але все одно потрібно періодично самостійно вникати і усувати таку можливість для шахраїв. На пошуку можна виключати IP адреси, в КМС / РСЯ можна виключати майданчики показу.

Скрипт (scripts) – спеціальний JavaScript-код (в нашому випадку) для Google Ads, який дозволяє автоматизувати роботу з сервісом. Скрипти застосовуються для автоматизації однотипних завдань (наприклад, поновлення ставок для утримання позиції оголошення) і обробки зовнішніх даних (наприклад, при зміні ціни товару на сайті спрацює скрипт – система сама змінить ціну в оголошенні, за цим не доведеться стежити вам). Скрипти особливо актуальні, якщо вам доводиться регулярно працювати з великими масивами даних в Ads і ви володієте основами програмування.

Повідомлення (message extensions) – розширення, з яким користувач зможе відправляти SMS компанії на прив’язаний до оголошення / групі оголошень / кампанії номер. Відображатися функція буде тільки на техніці, яка може відправляти і приймати SMS. Налаштовується розширення через вкладку «Оголошення та розширення».

Списки виключених місць розміщення (placement exclusion lists) – функція, яка допомагає блокувати місця розміщення, що не підходять для компанії або не приносять доходу. Наприклад, для більшості брендів це сайти з дитячими мультиками і сайти знайомств.

Списки електронних адрес (customer match) – метод орієнтування, інструмент для досягнення комерційних цілей: підвищення впізнаваності бренду, збільшення ефективності реклами, розширення клієнтської аудиторії. Для роботи потрібно завантажити файл з e-mail клієнтів, створити РК, націлених на адреси зі списку (всі вони повинні бути користувачами Gmail). Після входу в обліковий запис Google клієнти будуть бачити вашу рекламу в Пошуку, на YouTube і в самому Gmail.

Спліт-тестування – див. А / В тестування

Середня позиція (average position) дозволить оцінити місце рекламного оголошення в рейтингу в порівнянні з конкурентами. 1 – найвища позиція. Якщо оголошення відображається на першій сторінці пошуку, показник в рейтингу буде від 1 до 8, на другий – від 9 до 16 і так далі. При аналізі КМС краще дивитися не на показник середньої позиції, а на конверсію і рентабельність.

Середня ціна за клік (average cost per click, CPC) розраховується як співвідношення загальної вартості кліків до їх числа.

Наприклад, було три кліка вартістю 10, 15 і 18 грн. Тоді (10 + 15 + 18) / 3 = 14 грн. Розрахунковий середній цінник можна отримати в Планувальнику ключових слів.

Вартість за конверсію (cost per conversion) – загальна вартість оголошення, розділена на кількість конверсій. Якщо ви витратили 50 $ і отримали 25 конверсій, то вартість за конверсію становить 2 $. Також показник називають Cost Per Acquisition і Cost Per Action (CPA).

Вартість конверсії (cost per action, CPA) – заплачена ціна за залучення заявки або дзвінка.

Стратегія призначення ставок (bid strategy) – спосіб, як будуть призначатися ставки для показу оголошень. Може бути ручний (коли ви самі вказуєте конкретну ставку) або автоматичною (задаєте денний бюджет, а система сама Бідді), також виділяють гнучке встановлення ставок.

Структуровані описи (structured snippet extensions) – тип розширення. Дозволяє додати список товарів / послуг та детальну інформацію про конкретну пропозицію. Додаються через вкладку «Оголошення та розширення».

Т

Таргетинг (targeting) – сегментація аудиторії по будь-якою ознакою: місце розташування, мова, час показу реклами, підлога / вік, інтереси.

Таргетинг на життєві події (life event targeting) – нова функція орієнтування на користувачів. Для орієнтування ви можете вибрати одне зі стандартних подій: весілля, випускний в коледжі, переїзд. Система оцінює події з історії пошуку користувача. Наприклад, якщо користувач шукає «кільця на весілля», «як прикрасити ресторан до весілля» та інші подібні запити, система включить його в відповідну аудиторію, і він буде бачити ваші оголошення (якщо ви дозволите таргетинг на подію «Весілля»).

Текстове оголошення (text ad) складається тільки із слів, найбільш просто в оформленні та зміні.

Теми для таргетингу (target websites about specific topics) – простий спосіб охопити всі релевантні кампанії сторінки в інтернеті і показувати на них оголошення. При націлення на сторінки певної тематики ви можете вибрати одну або кілька тем, які відповідають вашим оголошенням.

Техніка опитування Гленна Лівінгстона (Livingston surveys) – спосіб зібрати додаткову інформацію від клієнтів через форму зв’язку, щоб на її основі удосконалити рекламні оголошення і, відповідно, збільшувати CTR.

Тип кампанії «Відео» (Video). Дозволяє розміщувати відеорекламу на YouTube і в КМС в декількох форматах:

● In-Stream з можливістю пропуску. Відображається на початку, середині або в кінці ролика, є пропуск через 5 секунд, показується в відео на YouTube і КМС, оплата знімається при перегляді від 30 секунд або взаємодії (наприклад, після кліка), довжина відео не обмежена, оплата за 1000 показів ;      

● In-Stream без можливості пропуску. Відображається там же, але немає пропуску і триває не довше 15 секунд, оплата за 1000 показів;      

● Discovery показується в списку інших пропозицій, в результатах пошуку, на головній в мобільній версії YouTube, включає текст і значок відео, оплата при кліці на значок (після нього відкривається сторінка відео і починається відтворення);      

● заставки відображаються на початку, середині або наприкінці відео на YouTube, на сайтах / додатках КМС, показуються max 6 секунд, пропуску немає, оплата за 1000 показів;      

● Out-Stream показується на мобільних на сайтах партнерів і в додатках, в YouTube нету, Автовідтворення без звуку (але його може включити сам користувач), оплата при показі більшої половини оголошення у видимій області екрану не менше 2 секунд, за 1000 показів.      

Тип кампанії «КМС» (Display Network): конкретне місце розміщення в Медійній мережі (скор. КМС; на сайтах і в мобільних додатках) вибирається по схожості контенту з ключовими словами. Окремо можна налаштувати покази по параметрам відвідувачів, вказавши тематику пошуку, демографічні та геопоказателі. Рекламу в КМС запускаються для створення попиту, підвищення впізнаваності.

Тип кампанії «Пошук» (Search Network): оголошення відображаються в пошуковій видачі, якщо Ви самі ввели запит відповідає ключам вашої РК. При цьому рекламні оголошення показуються над і під органічної видачею; чим вище місце – тим вище вартість. Таке розміщення дозволить показувати товар на перших позиціях і більше направлено на збільшення продажів.

Тип кампанії «Торгова» (Shopping campaign): оголошення розміщуються в Google Покупки, пошуковій видачі (поруч з результатами, але окремо від тексту), на сайтах пошукових партнерів, в тому числі на YouTube і в Google Картинки. За допомогою такої РК можна рекламувати товари, залучати відвідувачів на сайт або в офіс. В оголошеннях міститься назва товару, фото, вартість, компанія і інша інформація.

Тип кампанії «Універсальна кампанія для додатків» (App) Android і iOS відображаються в пошуковій видачі, Google Play, YouTube і КМС. Особливість: оголошення не потрібно створювати вручну – вони генеруються системою автоматично. Актуально тільки для просування додатків.

Типи відповідності ключових слів (keyword matching options) – настройка, яка дозволяє визначити, за якою конкретно формулюванні повинні відображатися оголошення. Відповідність буває декількох видів:

● широке;      

● модифікатор широкого;      

● фразовое      

● точне;      

● негативне.      

Точна відповідність (exact match) – тип відповідності ключового слова, який дозволить показувати оголошення тільки в разі, якщо запит ідентичний ключу або є дуже близьким варіантом. Наприклад, як запит «оптимізація сайту» і ключ «оптимізація сайтів». Спеціальний символ для вказівки ключів – квадратні дужки [слово].

У

Уточнення (callout extensions) – розширення, яке дозволяє більш повно розкрити пропозицію компанії. В оголошенні при цьому з’являється додаткова строчка з текстом. Уточнення актуальні при бажанні розповісти про додаткові вигоди і унікальні пропозиції: доставці, цілодобовій роботі. Додаються тільки в РК пошукової мережі і при включеному показі в КМС. Налаштувати уточнення можна через вкладку «Оголошення та розширення».

Ф

Фід (product feed) – таблиця з даними про товари інтернет-магазину, яка завантажується в Google Merchant Centre. Вона потрібна для показу торгових оголошень. Система використовує дані з фида (назва, опис і інші атрибути) для показу оголошень і таргетингу – і не потребує додавання ключових слів.

Фразова відповідність (phrase match) дозволяє показувати оголошення на запити, які відповідають заданим ключам і можуть містити додаткові слова. Наприклад, на запит «замовити послуги оптимізації» може бути показано оголошення з ключем «послуги оптимізації». Спеціальний символ для вказівок таких ключів – лапки ( «слово»).

Ц

Цільова аудиторія, ЦА (audience) – група людей, на яку спрямований маркетинг і яка потенційно зацікавлена в продукті компанії. Важливо правильно визначати цільову аудиторію і розуміти її, щоб налаштовувати ефективний таргетинг і не втрачати гроші на показі реклами тим людям, яким товар / послуга не потрібен.

Цілі в Google Ads (goals) – готові шаблони рекламних кампаній. Ці шаблони заточені під виконання конкретних маркетингових завдань: підвищення впізнаваності, отримання більшої кількості дзвінків і пропускної здатності на сайт і не тільки. Для кожної мети є свій список доступних типів кампаній. Частина налаштувань система робить з розрахунком на досягнення зазначеної мети.

(goals) – готові шаблони рекламних кампаній. Ці шаблони заточені під виконання конкретних маркетингових завдань: підвищення впізнаваності, отримання більшої кількості дзвінків і пропускної здатності на сайт і не тільки. Для кожної мети є свій список доступних типів кампаній. Частина налаштувань система робить з розрахунком на досягнення зазначеної мети.

Для кампаній в пошуковій мережі можна налаштувати такі цілі:

● продажу;      

● потенційні клієнти;      

● трафік веб-сайту.      

Для КМС:

● продажу;      

● потенційні клієнти;      

● трафік;      

● інтерес до бренду і товарам;      

● впізнаваність бренду і охоплення.      

Для торгових кампаній:

● продажу;      

● потенційні клієнти;      

● трафік веб-сайту.      

Для відеокампаній:

● потенційні клієнти;      

● трафік веб-сайту;      

● інтерес до бренду і товарам;      

● впізнаваність бренду і охоплення.      

Цінність конверсії (conversion value) присвоюється вами при створенні цілей в Google Analytics. Відображається в грошовому еквіваленті і говорить про те, які саме конверсії ви вважаєте найбільш важливими і вигідними. За допомогою цього можна оцінити загальну рентабельність кампанії.

Центр клієнтів (My Client Center, MCC) – загальний керуючий аккаунт Ads, до якого можна прив’язати відразу кілька звичайних акаунтів. Все управління звичайними акаунтами при цьому можна буде здійснювати з МСС, в тому числі створювати рекламні кампанії, оплачувати їх, робити звіти відразу для кількох сторінок – і все це за допомогою єдиного логіна. Плюс в легкості навігації: ви точно не заплутаєтеся, в якому акаунті яка кампанія запущена. Це актуально для веб-студій і агентств; приватних фахівців, що працюють відразу над декількома проектами; великих рекламодавців.

Ціни (price extensions) – розширення оголошень. Додається на вкладці «Оголошення та розширення» і дозволяє прямо в оголошенні вказувати вартість товару / послуги. Оскільки користувачі будуть відразу бачити ціну, ви на ранньому етапі відсіється тих, хто не згоден на вашу пропозицію. Так ви заощадите на неконверсіонних кліки (бо на оголошення з невідповідною ціною користувачі клацають в рази рідше), плюс підвищите коефіцієнт конверсії (за рахунок того ж відсіювання).

Ч

Частотність, обсяг пошуку (search volume) – метрика оцінки ключового слова, означає кількість запитів цього ключа в пошуковій системі в місяць. Показник відносний (не є абсолютним) і традиційно ділиться на високий, середній і низький частотність. Межі груп залежать від популярності запитів в самій сфері. Наприклад, 20 000 запитів на місяць – це висока частотність в сфері миловаріння, але середня або навіть навіть низька частотність в будівельній сфері (там запит «будинку з бруса» шукають 500 000 раз на місяць). Частотність враховують при складанні семантичного ядра.

Ш

Широка відповідність (broad match) – тип відповідності ключових слів, який використовується за умовчанням. Оголошення показуються, якщо в запиті є слова з помилками, синоніми ключів, схожі словосполучення.

Наприклад, в такому випадку при запиті «замовити послугу аптімізаціі» будуть показані в тому числі оголошення з ключем «послуги оптимізації». Спеціальні символи використовувати не потрібно.

Е

Експерименти Google Ads (campaign experiment) – функція для тестування різних налаштувань. Для роботи під експеримент виділяється частка трафіку і бюджету вихідної кампанії, після чого система використовує вихідні і нові настройки і дивиться, який з варіантів забезпечує більш високу рентабельність інвестицій. Експерименти можна проводити для кампаній в КМС і Пошуку, вони недоступні в Google Shopping, відеокампаніях і кампаніях для додатків.

Я

Ярлики (label) – функція, за допомогою якої можна позначати і пов’язувати різні елементи аккаунта в єдині групи. Це спрощує пошук інформації. Застосовують їх в межах однієї кампанії, груп оголошень і ключових слів. Налаштувати можна в профілі в Ads.

A

AdSense – «зворотна сторона» Google Ads, сервіс настройки реклами для розповсюджувачів реклами.

AIDA (Attention, Interest, Desire, Action) – маркетингова модель, яка характеризує поведінку користувачів при прийнятті рішення про покупку. Використовується при розробці посадкових сторінок, копірайтингу і так далі. Для ефективної рекламної кампанії важливо пройти 4 етапи:

1. Привернути увагу – розкриття цінності, мотивів, вигод. Важливо вибрати щось одне, щоб не переборщити. Можна використовувати питання, яскраві слогани і образи, пропонувати пробники і так далі.      

2. Зацікавити – показати, як працює, навіщо потрібен, як допоможе товар або послуга.      

3. Викликати бажання – в хід вступає симбіоз потреб користувача і вигод / переваг продукції.      

4. Спонукати до дії – на цьому етапі доречний заклик. При цьому важливо зробити процес покупки максимально швидким і простим.      

С

CAC (customer acquisition cost), вартість залучення клієнта. Це сума, в яку обходиться бізнесу залучення одного нового клієнта.

CPA (cost per action) – ціна, яку рекламодавець платить за вчинені користувачами дії.

Формула: CPA = budget / conversions.

Ідеально підходить для корпоративних сайтів, SaaS продуктів. Важливо при підрахунку враховувати LTV. Залежить від середнього чека транзакції і ймовірності реального продажу з вхідної заявки.

CPC (Cost per click) – ціна за 1 клік. Сплачується рекламодавцями ПС або інтернет-виданням (в залежності від місця розміщення реклами). Формується з урахуванням багатьох факторів: ключове слово, час доби, географічне розташування і так далі

CPM (cost per mille) – модель для оплати рекламних оголошень. Вартість встановлюється за 1000 показів. Показник залежить від розміру аудиторії і ціни реклами, розміщеної на певний час.

Формула: CPM = Вартість розміщення реклами / Кількість передбачуваних контактів * 1000.

CPS (cost per sale) – рекламна модель, при якій ціна виставляється за продажу. Користувач перейшов по посиланню, але продажу не сталося – оплата не проводиться.

CRR (customer retention) – утримання клієнтів. Це показник, який відображає можливості компанії зберігати відносини з клієнтурою. Високий CRR означає, що люди повертаються за новими покупками, низький – що купують один раз і йдуть.

Формула: CRR = ((E – N) / S) * 100%, де E – кількість клієнтів в кінці періоду, N – скільки клієнтів прийшло за період, S – скільки клієнтів було на початку періоду.

CTR (click-through rate) – співвідношення переглядів оголошення і кліків по ньому. Один з основних показників в контекстній рекламі, який показує наскільки якісно написані рекламні оголошення; підібрані ключові; збудовані націлювання.

Формула: CTR = Кліки / Покази * 100%.

За спостереженнями, нормальними можна вважати показники:

● CTR 6-9% і вище в рекламі на пошуку;      

● CTR 0,3 – 1% в КМС і РСЯ;      

● якщо CTR вище 1%, то потрібно перевірити площадки, за якими він високий, і виключити їх, так як це може бути «склікування».      

D

DoubleClick Ad Exchange (AdX) – електронна біржа оголошень для взаємодії покупців і продавців ресурсів. Система допомагає покупцям (рекламним мережам, платформ) отримати доступ до рекламних місцях для підвищення рентабельності інвестицій в рекламу. Сервіс DoubleClick Ad Exchange має два окремих інтерфейсу для покупців і продавців рекламних ресурсів.

DoubleClick Digital Marketing – платформа Google для рекламодавців, студій, агентств та інших організацій, яка дозволяє закуповувати медійну рекламу, планувати і реалізовувати кампанії з різних рекламних мереж. Складається з 5 компонентів – технічних рішень для різних завдань. Це Campaign Manager (DCM), Search (DSS), Bid Manager (DBM), Studio, DoubleClick for Publishers (DFP).

E

eCPA (effective cost per action) – ефективна середня вартість кліка.

Формула: eCPC = Витрати / Кліки.

eCPM (effective cost per mille) – ефективна вартість 1000 показів. Показує середню вартість трафіку.

Формула: eCPM = Максимальна ціна баннерного місця / Число показів в тисячах.

G

Google Покупки ( https://www.google.com.ua/shopping ) – це маркетплейс (як Яндекс.Маркет), де продавці розміщують свої товари, а покупці можуть знайти їх, перейти на сайт продавця і там оформити покупку. Його плюс – більш низька ціна за клік в порівнянні з оголошеннями в пошуковій мережі, а також додаткова аудиторія, яка використовує Google Shopping для пошуку потрібних товарів в своєму регіоні.

Google Analytics 360 Suite – платформа для маркетологів, яка включає 6 рішень: Audience Center 360, Optimize 360 і Data Studio 360 (поліпшені версії), а також Tag Manager 360, Analytics 360 (раніше Google Analytics Premium) і Attribution 360 (раніше Adometry) . Всі сервіси можна інтегрувати з Ads і DoubleClick і використовувати як комплексно, так і окремо.

Google Merchant Centre – сервіс для запуску торгових кампаній і управління товарами, які рекламуються. Тут створюється / завантажується фид з даними про товари інтернет-магазину, проходить модерацію; робляться настройки самого магазину (дані про доставку і податки (для США)).

I

Image Picker – інструмент в рамках Google Ads для спліт-тестування картинок в оголошеннях Медійній мережі. Для роботи потрібно завантажити до 3 картинок, після чого система автоматично буде запускати їх по черзі в рекламу, щоб визначити найефективніший зображення.

ITR (incremental traffic ratio) – співвідношення загального трафіку до додавання контексту по бренду до такого трафіку після запуску кампанії по брендовим запитам.

L

LTV / CAC – співвідношення довічної цінності клієнта з тривалістю його «життя» для бізнесу. Метрику називають показником якості покупця, оскільки вона демонструє, наскільки вигідний клієнт компанії.

Зокрема, коли LTV більше CAC, компанія може ефективно розвиватися і працювати, коли навпаки – вона збиткова. Нормальний показник LTV / CAC – 3.

LVT (life time value) – показник життєвої цінності клієнта. Тобто сукупний дохід, який компанія отримує на протязі всього співробітництва з клієнтом.

формули:

● LTV = Дохід від 1-го клієнта – Витрати на залучення / утримання (рекламу);      

● LTV = (Середня вартість продажів) х (Середнє число продажів на місяць) х (Середній час утримання клієнта в місяцях).      

R

ROAS (return on advertising spend) – повернення рекламних витрат.

Формула: ROAS = (Revenue / Ad Spend) * 100%.

Не враховує маржинальність і вважає тільки виручку (а не прибуток / дохід), тобто по факту не є метрикою «повернення» вкладень. ROAS часто плутають з ROMI (повернення рекламних інвестицій). Різниця саме в тому, що ROMI вважає маржинальність, а ROAS – немає.

ROI (returnment of investment) – повернення інвестицій. На відміну від ROMI (повернення рекламних інвестицій), ROI враховує всі інвестиції. Показує, скільки грошей ви заробили / втратили завдяки вкладенням.

Формула: ROI = (Net Profit \ Total Costs) * 100%.

ROMI (return on marketing investment) – повернення рекламних інвестицій; прибуток, яку отримує рекламодавець на 1 вкладений долар. На відміну від ROAS, також враховує маржинальність.

Формула: ROMI = (profit / marketing costs) * 100 або (Revenue * Margin (%)) / marketing costs) * 100%.

Показує загальну ефективність маркетингових активностей.

S

SERP (search engine results page) – сторінка з результатами пошуку в пошуковій системі.

SKAg (single keyword ad group) – структура рекламної кампанії, при якій в 1 групі оголошень знаходиться тільки 1 ключове слово в трьох типах відповідності: точному, фразові і модификатором широкої відповідності.

SMART – методика постановки цілей для узагальнення всієї важливої інформації. Вона передбачає, що мета повинна бути конкретною, вимірної, досяжною, значущою і обмеженою за часом. Допомагає грамотно ставити і планувати завдання.

SPAg (single product ad group) – торговий еквівалент SPAg, при якому окрема група оголошень створюється під кожен продукт. Використовується для торгових кампаній Google Shopping.

Микола Любинський

PPC фахівець

Summary
Словник для PPC фахівця
Article Name
Словник для PPC фахівця
Author
Publisher Name
Svitsoft
Publisher Logo
Комментарі
0 записів

Висловіть свою думку